Facebook Pixel

 Livrare

 

Cine imi va livra produsele comandate?

Majoritatea comenzilor sunt livrate pe teritoriul Romaniei de firma de curierat Cargus. În unele situații puteți primi coletul livrat și de alți curieri agreați : Sameday sau DPD.

In strainatate livram exclusiv cu firma de curierat DPD.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor fi procesate in termen de 48h lucratoare din momentul plasarii comenzii. 

Comenzile inregistrate vineri dupa ora 15:00, sau sambata si duminica vor fi procesate in prima zi lucratoare in ordinea inregistrarii lor.

In perioada sarbatorilor si a campaniilor comerciale de tipul Black Friday, durata maxima de livrare a unei comenzi poate depasi cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat. 

Toate comenzile achitate cu card bancar, vor fi procesate si livrate numai dupa confirmarea incasarii platii.

Cat costa transportul?

Pretul transportului va fi urmatorul:

  • Pentru livrare pe teritoriul Romaniei tariful standard este 13,90 RON (TVA inclus) + 3 RON ramburs (daca optati pentru aceasta modalitate de plata).
  • Daca achitati comanda cu cardul bancar, nu veti mai plati cei 3 RON pentru ramburs.
  • Pentru ridicarea comenzilor din locatiile Ship &Go oferite de firma de curierat Cargus, tariful transportului va fi de 11,90 lei. Pentru aceasta modalitate de livrare, plata se va face online, cu cardul bancar sau prin OP.

Pentru coletele trimise in strainatate, tariful se calculeaza in functie de zona de livrare selectata.

Livrarea in strainatate

Livram in peste 20 de tari din Europa. Lista tarilor in care facem livrari si tarifele aferente fiecarei tari poate fi vizualizata aici. 

Comenzile internationale vor fi expediate dupa confirmarea platii cu cardul si incasarea, de catre SC Salofarm SRL, a sumei aferente valorii comenzii. SC Salofarm SRL nu expediaza in afara Romaniei comenzi cu plata ramburs. 

Produse din categoria OTC – medicamente eliberate fara prescriptie medicala, vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei si doar cu plata online.

SC Salofarm SRL nu expediaza comenzi cu produse din categoria OTC cu plata ramburs.

Cum urmaresc livrarea?

Dupa ce comanda va fi plasata catre  firma de curierat, se va genera un cod de urmarire. Vei primi acest cod pe e-mail si vei putea vedea starea comenzii tale. Daca te-ai inregistrat si ti-ai facut cont de client pe www.mattca.ro poti sa urmaresti statusul comenzii tale in sectiunea Comenzile mele.

De ce nu am primit toate produsele comandate?

Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:

  • Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a verifica daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat.
  • Produsele comandate nu sunt momentan in stocul nostru. Atunci cand impachetam comanda ta, este posibil sa constatam ca un produs nu este disponibil. Un consultant Mattca te va contacta sa iti comunice acest lucru, moment in care, poti opta pentru livrare intarziata la revenirea produsului in stoc sau livrarea comenzii fara produsul respectiv. 
  • La cerere, o comanda poate fi livrata in mai multe transe si poate ajunge in perioade diferite. Unele produse pot fi in stoc atunci cand faci comanda, altele pot avea la status ” in stoc furnizor” si este necesar sa le comandam de la furnizor sau producator. Tu poti opta insa pentru primirea pachetului in etape. Astfel produsele aflate in stoc vor ajunge in termenul mentionat de 1-5 zile lucratoare, in timp ce produsele ”cu livrare in 5 sau 10 zile ” vor ajunge mai tarziu. In acest caz costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de tine.
  • Verifica pachetul in detaliu pentru a te asigura ca produsul lipsa nu este ratacit printre celelalte produse/ambalaje din colet.
  • Daca ai comandat produse din categoria OTC, este posibil ca farmacistul nostru sa fi anulat comanda pentru acest tip de medicamente, daca informatiile completate de tine in formularul solicitat ne arata o stare de sanatate ce nu permite o astfel de achizitie. Verifica emailul primit la livrarea comenzii.

Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la comenzi@mattca.ro sau suna la numarul de telefon: 0758.797.777

Ce fac daca comanda mea nu ajunge in timpul estimat?

Comanda poate intarzia maxim 48 ore fata de timpul de livrare standard (1 - 5 zile) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.  In cazul acesta costul returului va fi suportat de catre client.

Cum comand medicamente OTC?

Produsele OTC (Over The Counter) sunt medicamentele care se elibereaza fara prescriptie medicala, insa conform legii, pentru eliberarea online trebuie sa ne furnizezi anumite date personale si informatii despre starea de sanatate, in functie de care, farmacistul nostru va aproba sau va refuza comanda.

Formularul pentru eliberarea medicamentelor OTC se regaseste in Contul Clientului, precum si in pagina de finalizare a cosului de cumparaturi. Comanda cu medicamente OTC nu poate fi finalizata fara completarea acestui formular.

Informatiile necesare pentru eliberarea online a medicamentelor OTC inlocuiesc dialogul din farmacie dintre pacient si farmacist, astfel ca vom avea nevoie sa ne furnizezi informatii despre: varsta, greutate, inaltime, antecedente alergice etc. 

Farmacistul nostru va analiza informatiile din formular si in functie de acestea, poate solicita informatii suplimentare. Comanda va fi procesata doar in momentul in care farmacistul va verifica achizitia. Farmacistul poate anula comanda daca informatiile despre starea de sanatate a clientului nu permit achizitia de medicamente OTC.

Daca plata s-a efectuat cu cardul si comanda cu medicamente OTC a fost anulata, toate sumele incasate vor fi returnate clientului, in maxim 14 zile. 

Medicamentele OTC se achita cu cardul bancar, sau prin transfer bancar. Acestea se livreaza doar pe teritoriul Romaniei si nu pot fi returnate.  

Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Pentru plata ramburs, se adauga o taxa de 3 lei in plus.  

Ce fac daca nu mai doresc un produs? 

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, Consumatorul are dreptul renunte la cumpararea unui produs, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. 

Daca doresti sa anulezi o comanda, trimite mail la: comenzi@mattca.ro si precizeaza ca doresti sa  renunti la comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.

Pentru a va exercita dreptul de retragere, va rugam sa folositi un formular de retur. 

Descarca formularul de retur aici.

In cazul in care decideti sa completati acest formular, el trebuie completat integral. 

Produsele se vor returna prin curier, la adresa: SC SALOFARM SRL, Str. 9 Mai nr. 25, Bacau, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care ne-ai comunicat decizia de retragere din contract. Poti alege curierul sau ne puteti solicita sa iti trimitem noi curierul cu care colaboram, dar  te rugam sa tii cont ca in oricare dintre situatii, clientul va suporta toate cheltuielile de retur.

Clientul nu poate denunta unilateral

NU poate returna In conditiile art.16, literele d)  e)  si f) din O.U.G. nr. 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (expl. produse cu ambalaj desigilat), produse care se pot degrada ori deteriora rapid, produse de lenjerie intima si produse de uz personal.

Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denuntarii unilaterale a contractului, intrucat, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid.

Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale (ambalajul original al produsului)  in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dumneavoastra

Returnarea  produselor  cumparate de pe site-ul www.mattca.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data  la care ai intrat in posesia comenzii, respectand urmatoarele conditii:

  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare. Produsele cosmetice trebuie sa fie sigilate. 
  • Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul producatorului), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului.
  • Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
  • Produsele sunt in termenul de valabilitate.
  • Produsele pentru copii: suzetele, tetinele, biberoanele, canutele, accesoriile pentru alimentatie (farfurii, castronele, tacamuri etc.) se pot returna doar in ambalajul original, sigilate.
  • Produsele pentru copii: scaunele auto de copii, carucioarele sau jucariile, se returneaza fie in ambalajele originale intacte, fara urme de utilizare, deterioarere, lovire. In cazul in care produsul a fost desfacut si se constata ca are piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat si toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului. 
  • Incaltaminte: sabotii trebuie sa nu fie uzati pe talpa sau in interior, sa nu prezinte zgarieturi sau pete, sa aiba toate etichetele intacte si sa fie returnati in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului
  • Cosmetice si dermato-cosmetice: produsele cosmetice, dermato-cosmetice si de igiena si ingrijire personala care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur.
  • Accesorii: ochelarii de soare sau pentru citit trebuie sa fie returnati intacti, fara zgarieturi pe lentila sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in etuiul original, care este parte a produsului
  • Aparatura, tehnica si dispozitive medicale: tensiometrele, glucometrele, nebulizatoarele, termometrele, cantarele, pernele/paturile electrice, sterilizatoarele, incalzitoarele, pompele de san etc. precum si dispozitivele ortopedice: carje, bastoane, cadre pasitoare, scaune, fotolii rulante etc se returneaza doar in ambalajele originale intacte si cu foliile de protectie de pe produs intacte. Orice defectiune de fabricatie, lipsa de piese semnalata de client face obiectul returului. Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor sau inlocuire a produsului, in cazul in care se ovoca garantia. Ambalajele sunt considerate parte a produsului.

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare: este desigilat si/sau folosit. 
  • Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste.
  • Nu se afla in ambalajul in care a fost achizitionat (ambalajul original al producatorului) sau ambalajul este deteriorat. 
  • Produsul a fost desigilat (exceptie face aparatura medicala detaliata mai sus).
  • Face parte din categoria de produse care, conform legii, nu pot fi returnate.

Produse care nu fac obiectul returului.

In conformitate cu legea in vigoare, Salofarm isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi:

  • Medicamente, OTC-uri si suplimente: medicamentele, OTC-urile, suplimentele, si dispozitivele medicale autorizate de ANM, precum si produsele bio si naturiste (tincturi, extracte,ceaiuri, remedii naturiste, produse apicole, alimente pentru diabetici etc.) nu pot fi returnate
  • Produse alimentare pentru copii si adulti: produsele alimentare: formulele de lapte, cereale, piureuri, seminte, fainuri, miere etc nu pot fi returnate! 
  • Sport si nutritie: produsele si suplimentele (proteine, batoane energizante, vitamine etc.) nu pot fi returnate.
  •  Produse de lenjerie, imbracaminte care intra in contact cu mucoasele/pielea sau produse de uz personal: produsele de lenjerie intima, ciorapii, glezniere, genunchiere, cotiere, corsete abdominale etc. nu pot fi returnate.

Un produs poate fi returnat doar daca ambalajul si produsul expediat sunt intacte (SC Salofarm SRL comercializeaza produse de uz personal, fapt pentru care constatarea eventualelor defecte/neconcordante se va realiza de catre client exclusiv prin inspectie vizuala detaliata la primirea coletului).

Produsele comandate vor fi returnate impreuna cu toate produsele promotionale/cadou cu care au fost insotite.

Costurile returului sunt suportate de catre client.

Termene de returnare a banilor

Retur partial: In cazul in care returnati partial comanda, veti primi doar contravaloarea produselor returnate, fara a se returna si costul transportului,  intr-un interval de pana la 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor. In acest caz, contravaloarea serviciului de transport initial al comenzii si toate cheltuielile de retur, cad exclusiv in sarcina clientului. 

Retur total: In cazul in care returnati intreaga comanda, veti primi contravaloarea produselor din comanda si costul transportului achitat initial, intr-un interval de pana la 14 zile calendaristice de la data returului, receptia produselor si stabilirea ca produsele fac obiectul returnarii banilor.

Va rugam sa tineti cont de faptul ca, in situatia in care returul s-a facut la cererea clientului,  toate cheltuielile de retur, vor fi suportate integral de client. 

Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat in ambalajul original impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale. Costul de retur va fi suportat de SC SALOFARM SRL.

Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, te rugam sa alegi una din aceste variante: 

  1. In cazul in care comanda ta nu a fost procesata, poti anula comanda din contul tau de pe mattca.ro
  2. Trimite e-mail la comenzi@mattca.ro si precizeaza ca doresti sa  renunti la comanda, iar in cel mai scurt timp, vei fi contactat de un reprezentant Mattca pentru solutionare.
  3. Telefonic la numarul de telefon: 0758 797 777

Livrarea in strainatate

Livram in peste 20 de tari din Europa. Lista tarilor in care facem livrari si tarifele aferente fiecarei tari poate fi vizualizata aici.

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.

Produsul a fost adaugat in cos

Mesaje
meniu
Cosul meu