Produs cadou pentru comenzi peste 250 lei

Megastore farmaceutic online

Cautare avansata

Nu ai niciun produs in cos

Ghidul cumparatorului

Livrare

Cine imi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate de DPD sau pot fi ridicate direct din farmacie.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie in 24, maxim 48 de ore. Regim special au comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica — acestea vor fi livrate marti sau miercuri.
In perioada sarbatorilor durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare.

Cat costa transportul?

Pretul* va avea fluctuatii in functie de locatia in care este transmis si in functie de modalitatea de plata. Astfel:
• Livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, in aria de livrare a curierului, va costa 13,90 lei (TVA inclus). Daca livrarea este facuta intr-o localitate aflata inafara ariei de acoperire a curierului, transportul va costa: 13,90 + 18,60 lei (TVA inclus).
• Pentru comenzi ce depasesc 200 lei si urmeaza sa fie livrate in aria de livrare a curierului transportul este gratuit. 
• Pentru comenzi ce depasesc 200 lei si urmeaza sa fie livrate in afara ariei de livrare a curierului transportul costa 18.6 lei (TVA inclus).
• La ridicarea produselor din farmacie, taxa va fi 0 lei;
• Pentru produsele transportate in conditii speciale, in frigider, se adauga 10 lei la transport.

*  Pretul transportului nu creste sau scade in functie de greutatea coletului decat daca coletul depaseste 3 kilograme.

Cum urmaresc livrarea?

Dupa ce comanda va fi plasata catre DPD se va genera un cod de urmarire. Vei primi acest cod pe mail si vei putea sa vezi starea comenzii tale.

Daca te-ai inregistrat si ti-ai facut cont de client pe www.mattca.ro poti sa urmaresti statusul comenzii tale in istoricul de comenzi.

Cum stiu ca pot ridica din farmacie comanda?

Ai finalizat comanda online si ai specificat ca o vei ridica din farmacie. In cel mai scurt timp vei primi un email si vei fi contactat de un reprezentant Mattca care te va anunta ca produsele sunt pregatite si le poti lua acasa. Vom pastra pachetul tau timp de sapte zile. Daca doresti sa pastram produsele o perioada mai indelungata contacteaza-ne aici.

De unde pot ridica produsele?

In functie de disponibilitatea produsului/comenzii vei fi anuntat, pe mail sau pe telefon, cand si de unde sa le ridici.

De ce nu am primit toate produsele comandate?

Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:

  • Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda produsul/produsele sa lipseasca din comanda ta.

  • Verifica email-ul de livrare pentru a constata daca nu au fost produse anulate. Atunci cand impachetam comanda ta putem sa observam ca un produs nu este disponibil. Datorita faptului ca nu dorim sa primesti coletul cu intarziere vom livra ce avem pe stoc in acel moment. Produsele lipsa vor fi livrate dupa ce vor fi in stoc. Aceasta situatie este semnalata intr-un mail in care te informam de starea comenzii si iti aratam tot ce nu a fost inclus in prima transa. De asemeni, vei fi contactat telefonic de un reprezentant Mattca inainte de a pregati coletul, pentru a primi confirmarea ca doresti livrarea partiala a comenzii.

  • O comanda poate fi livrata in mai multe transe si poate ajunge in perioade diferite. Unele produse pot fi in stoc atunci cand faci comanda, altele pot avea la status ”La comanda”. Tu poti opta insa pentru primirea pachetului in etape. Astfel produsele aflate pe stoc vor ajunge in termenul mentionat in timp ce produsele ”La comanda” vor ajunge mai tarziu. In acest caz costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de tine.

  • Verifica pachetul in detaliu pentru a te asigura ca produsul lipsa nu este ascuns.

Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la comenzi@mattca.ro sau suna la 0758797777.

Ce fac daca comanda mea nu ajunge in timpul estimat?

Comanda poate intarzia maxim 24 ore din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.

Cum vor fi livrate produsele care presupun conditii speciale?

Daca produsul pe care il doresti presupune conditii speciale de transport acesta va fi livrat adecvat. Daca produsul care trebuie transportat in conditii speciale este un medicament care se elibereaza cu prescriptie, atunci va fi ridicat din farmacie.

Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Poti sa optezi pentru plata cu cardul de credit/debit, pentru virament bancar sau pentru plata in numerar. Indiferent de modalitatea de plata nu se percepe nici o taxa suplimentara inafara costului transportului.

Ce fac daca nu mai doresc un produs?

Poti solicita returnarea unui produs in maxim 10 zile lucratoare de la data la care ai primit comanda.

Pentru returnarea unui produs trebuie sa fie indeplinite urmatoarele conditii:

  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare
  • Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului
  • Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale
  • Produsele nu prezinta defectiuni, urme de lovire sau deteriorare
  • Produsele nu depasesc termenul de 10 de zile de la data achizitiei
  • Produsele sunt in termenul de valabilitate

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare
  • Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste
  • Nu se afla in ambalajul in care a fost achizitionat

In conformitate cu legea in vigoare, Salofarm isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi :

  • Medicamente, OTC-uri si suplimente: medicamentele, OTC-urile, suplimentele, si dispozitivele medicale autorizate de ANM, precum si produsele bio si naturiste (tincturi, extracte,ceaiuri, remedii naturiste, produse apicole, alimente pentru diabetici etc.) nu pot fi returnate
  • Produse pentru copii: produsele alimentare: formulele de lapte, cereale, piureuri, nu pot fi returnate! Suzetele, tetinele, biberoanele, canutele, accesoriile pentru alimentatie (farfurii, castronele, tacamuri etc.) se pot returna doar in ambalajul original, sigilate. Scaunele auto de copii, carucioarele sau jucariile, se returneaza fie in ambalajele originale sigilate, fie in cazul in care au piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie. Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului. 
  • Sport si nutritie: produsele si suplimentele pentru sportivi (proteine, batoane energizante, vitamin etc.) nu pot fi returnate.
  • Cosmetice si dermato-cosmetice: produsele cosmetice, dermato-cosmetice si de igiena si ingrijire personala care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur.
  • Incaltaminte: sabotii trebuie sa nu fie uzati pe talpa sau in interior, sa nu prezinte zgarieturi sau pete, sa aiba toate etichetele intacte si sa fie returnati in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului. 
  • Imbracaminte: produsele de lenjerie intima, ciorapii, glezniere, genunchiere, cotiere, corsete abdominale etc. nu pot fi returnate.
  • Accesorii: ochelarii de soare sau pentru citit trebuie sa fie returnati intacti, fara zgarieturi pe lentila sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in etuiul original, care este parte a produsului.
  • Tehnica si dispozitive medicale: tensiometrele, glucometrele, nebulizatoarele, termometrele, cantarele, pernele/paturile electrice, sterilizatoarele, incalzitoarele, pompele de san etc. precum si dispozitivele ortopedice: carje, bastoane, cadre pasitoare, scaune, fotolii rulante etc se returneaza fie in ambalajele originale sigilate, fie in cazul in care au piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie. Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului.

Un produs poate fi returnat doar daca ambalajul si produsul expediat sunt intacte (SC Salofarm SRL comercializeaza produse de uz personal, fapt pentru care constatarea eventualelor defecte/neconcordante se va realiza de catre client exclusiv prin inspectie vizuala detaliata la primirea coletului).

Pentru retur, se va completa integral formularul de retur, document ce va este inclus in fiecare colet livrat catre client, se va returna, impreuna cu factura si produsul sau produsele ce se doresc a fi returnate. Costurile returului sunt suportate de catre client.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului".

In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra. Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denuntarii unilaterale a contractului, intrucat, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid. Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor Dumneavoastra.

Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat in ambalajul original impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.

Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la comenzi@mattca.ro si precizeaza ca doresti sa reziliezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.

 

Produse&Reduceri

Pot cumpara produse cu prescriptie?

Produsele farmaceutice cu prescriptie (asa numitele Rx-uri) se pot elibera doar in farmacie (Farmacia Salofarm, Bacau, Romania), cu prescriptie medicala (reteta) de la medic. Pe site te poti interesa cu privire la disponibilitatea produselor si poti afla mai multe informatii despre medicamentele cu prescriptie care te intereseaza.

 

Cum verific daca un produs este in stoc?

Daca doresti sa cauti un produs anume, mergi in caseta de search din partea de sus a site-ului, tasteaza numele produsului si apasa tasta enter. Daca la statusul produsului tau scrie ”In stoc” atunci acesta poate fi comandat.

Actualizarea preturilor si a stocurilor se face la fiecare 24 ore. Preturile pot creste sau pot scadea, in functie de politica de pret a furnizorilor. Daca pretul si stocul nu sunt actualizate inaintea comenzii facute, iar dupa comanda acestea sufera modificari, ne rezervam dreptul de a anula comanda, caz in care cumparatorul va fi contactat de un reprezentant Mattca.

In situatia in care in statusul produsului scrie ”La comanda” inseamna ca acesta se afla in stocul producatorului. Poti insa adauga produsul in cos si cand va fi in stoc confirmi ca il doresti si va fi livrat. In acest caz livrarea comenzii va dura mai mult.

Datorita procesului automat de sincronizare a stocurilor si preturilor de pe site-ul www.mattca.ro, pot aparea erori de pret la unele produse sau erori de stoc. Ne rezervam dreptul de a anula comenzi cu preturi mai mici decat pretul de achizitie de la furnizor a produselor. 

Daca un produs nu este in stoc, cand revine?

 

Actualizam stocul cu regularitate iar atunci cand un produs nu este disponibil il primim in maxim 10 zile lucratoare. Chiar daca in momentul in care comanzi nu exista in stoc, poti adauga produsul in cos, confirmi ca il doresti imediat ce intra in stoc si, atunci cand va fi pe stoc, il livram la adresa de comanda. 

Ce inseamna cand un produs este ”La comanda”?

Daca in statusul unui produs este afisat ”La comanda” inseamna ca acesta se afla in stocul producatorului. Poti comanda produsele care au acest status si le vei primi intr-o perioada mai mare de timp.

Daca un produs nu este in stoc si nu apare nici ”La comanda” pot sa fac o cerere speciala sa il primesc?

 

Daca doresti sa comanzi un produs care nu apare pe www.mattca.ro, poti sa trimiti mail la comenzi@mattca.ro cu detalii despre produs sau sa suni la 0758.797.777. Vom reveni cu informatii suplimentare in maxim 24 de ore.

Cum beneficiez de reduceri?

 

Reducerile difera de la o gama la alta. Produsele sau gamele de produse care, la un moment dat, sunt supuse anumitor politici comerciale  sau campanii promotionale sunt marcate cu diferite etichete in functie de tipul de discount sau oferta promotionala care i se aplica. 

 

Reducerile sunt permanente?

Este foarte posibil ca produsul pe care astazi il poti cumpara cu un pret redus, maine sa poate fi achizitionat la pret intreg. Acest lucru se datoreaza faptului ca reducerile nu sunt permanente si se fac doar in perioada promotionala marcata pe site. Pentru un produs comandat, care este la promotie dar nu este pe stoc, imediat ce produsul intra in stocul nostru vei putea beneficia de discount, daca te incadrezi in perioada de promotie.

Cum aflu ca sunt reduceri pe gama care ma intereseaza?

 

Mergi in caseta de cautare, tastezi brand-ul care te intereseaza si vezi daca este marcat ca fiind la reducere.