Facebook Pixel

02.Intrebari frecvente

Comanda

Pentru a plasa o comanda, trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:

Pentru a plasa o comanda, trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:

  1. Iti creezi un cont cu o adresa de e-mail valida si confirmi crearea lui prin accesarea link-ului primit.
  2. Adaugi produsele dorite in cos.
  3. Completezi datele de livrare si facturare (sau le poti folosi pe cele incarcate deja in cont).
  4. Alegi modalitatea de plata dorita: online cu cardul, transfer bancar sau ramburs.
  5. Accepti termenii si conditiile.
  6. Plasezi comanda.

Cum platesc produsele?

Plata se poate face astfel:

  • cu cardul bancar, prin platforma Netopia Payments.
  • transfer bancar.
  • cash, ramburs la curier.

Medicamentele de tip OTC se vor achita doar online, cu cardul.

Comenzile cu livrare in afara tarii se vor achita doar cu plata in avans prin transfer bancar sau online cu cardul.

Cat dureaza procesarea si livrarea comenzii?

Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor fi procesate in termen de 48h lucratoare din momentul plasarii comenzii.

Comenzile inregistrate vineri dupa ora 15:00, sau sambata si duminica vor fi procesate in prima zi lucratoare, in ordinea inregistrarii lor.

Toate comenzile achitate cu cardul bancar, vor fi procesate si livrate numai dupa confirmarea incasarii platii.

Cum pot anula o comanda?

Poti anula o comanda din contul tau.

Daca nu poti accesa contul sau intampini probleme, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul: 0758 797 777 sau scrie-ne un e-mail pe adresa: office@mattca.ro, iar un consultant iti va anula comanda, doar daca aceasta nu a fost predata curierului.

In cazul in care aceasta a fost preluata de curier, nu iti vom putea anula comanda.

Am gresit adresa/datele de contact. Ce pot face?

Daca ai plasat o comanda si doresti sa schimbi adresa de livrare si datele de contact, te rugam sa ne contactezi telefonic pe numarul: 0758 797 777 sau scrie-ne un e-mail pe adresa: office@mattca.ro , iar daca aceasta nu a fost preluata de curier, un consultant iti va putea schimba adresa de livrare.

Ce beneficii am daca imi fac cont pe Mattca?

Daca ai cont pe mattca.ro poti plasa comenzi si poti urmari statusul comenzii tale din momentul plasarii acesteia.

In plus, te poti abona cu adresa ta de e-mail la newsletterul nostru si vei primi toate ofertele si promotiile active.

Cum aflu statusul comenzii mele?

Poti afla statusul comenzii din contul tau. Alege sectiunea Comenzile mele si poti vizualiza statusul comenzii tale. Cele trei statusuri sunt:

  1. In asteptare - Comanda a fost inregistrata.
  2. Se proceseaza - Comanda este confirmata si in curs de procesare.
  3. Finalizata - Factura a fost emisa si vei primi un link de urmarire al AWB-ului.

In cazul in care nu poti vedea statusul comenzii, ne poti trimite un e-mail pe adresa: office@mattca.ro sau ne poti contacta pe numarul de telefon: 0758 797 777 in intervalul orar 09:00-17:00 de luni pana vineri.

Pot modifica o comanda?

Comanda poate fi modificata, doar in cazul in care aceasta nu a fost preluata de curier. In acest caz, te rugam sa ne scrii pe chat-ul nostru de pe prima pagina a site-ului sau telefonic la numarul de telefon: 0758 797 777, in programul de lucru stabilit.

Daca programul de lucru s-a incheiat, ne poti scrie un e-mail pe adresa: office@mattca.ro, iar un consultant iti va raspunde la solicitarea ta in intervalul orar: 09:00-17:00, de luni pana vineri.

Cum pot beneficia de oferte si promotii?

Reducerile sunt diferite de la o gama la alta. Produsele sau gamele de produse care, la un moment dat, sunt supuse anumitor politici comerciale sau campanii promotionale sunt marcate cu diferite etichete in functie de tipul de discount sau oferta promotionala care i se aplica.

Campaniile promotionale au valabilitate limitata, iar pentru a beneficia de reducere trebuie sa te incadrezi in perioada campaniei.

Pentru a beneficia de ofertele noastre promotionale iti recomandam sa vizitezi si sectiunea Promotii din site-ul nostru.

Cum pot lua legatura cu un consultant Mattca?

Pentru a discuta cu unul din consultantii nostri, te rugam sa initiezi o discutie pe chat-ul nostru de pe prima pagina a site-ului sau contacteaza-ne pe numarul de telefon: 0758 797 777.

De asemenea, ne poti scrie si pe adresa: office@mattca.ro

Programul in care poti discuta cu unul din consultantii nostri este: Luni-Vineri: 09:00-17:00

Pot comanda, daca nu am cont pe site?

Nu poti plasa o comanda fara cont. Pentru plasarea comenzilor, confirmarea si urmarirea AWB-ului, este necesar sa iti creezi un cont.

Cum pot comanda daca sunt persoana juridica?

Daca esti persoana juridica vei urma aceeasi pasi de inregistrare si plasare a comenzii, diferenta consta doar in adaugarea datelor firmei pentru emiterea facturii.

Pentru a adauga datele firmei, este necesar sa urmezi pasii:

  • Contul meu- Adrese- Selectezi iconita de editare din colt dreapta - Bifezi persoana juridica si poti adauga datele firmei.

Retur

Cum pot returna produse?

Returnarea produselor cumparate de pe site-ul www.mattca.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data la care ai intrat in posesia comenzii.

Se completeaza un formular de retur aici, iar produsele vor fi trimise prin curier, la adresa: SC SALOFARM SRL, Str. 9 Mai nr. 25, Bacau, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care ne-ai comunicat decizia de retur.

Poti alege curierul sau ne poti solicita sa iti trimitem noi curierul cu care colaboram, dar te rugam sa tii cont ca in oricare dintre situatii, clientul va suporta toate cheltuielile de retur.

Pot returna doar o parte din produsele comandate?

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare: este desigilat si/sau folosit.
  • Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste.
  • Nu se afla in ambalajul in care a fost achizitionat (ambalajul original al producatorului) sau ambalajul este deteriorat.
  • Produsul a fost desigilat (exceptie face aparatura medicala)
  • Face parte din categoria de produse care, conform legii, nu pot fi returnate(medicamente, otc-uri, suplimente, produse alimentare pentru copii si adulti, produsele si alimentele din categoria “Sport si nutritie”, produse de lenjerie, imbracaminte care intra in contact cu mucoasele/pielea sau produse de uz personal).

In cat timp primesc banii inapoi, daca returnez unul sau mai multe produse?

Retur partial:In cazul in care returnezi partial comanda, vei primi doar contravaloarea produselor returnate, fara a se returna si costul transportului, intr-un interval de pana la 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.

Retur total:In cazul in care returnezi intreaga comanda, vei primi contravaloarea produselor din comanda, intr-un interval de pana la 14 zile calendaristice de la data returului, receptia produselor si stabilirea ca produsele fac obiectul returnarii banilor.

Cine plateste transportul, daca doresc sa returnez un produs?

In situatia in care returul s-a facut la cererea clientului, toate cheltuielile de retur vor fi suportate integral de client.

Ce fac daca am un produs defect?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, acesta va fi returnat in ambalajul original impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.

In cazul in care un produs se deterioreaza in perioada de garantie, te rugam sa ne contactezi la adresa office@mattca.ro

Costul de retur nu va fi suportat de catre client.

Livrare

Cat costa livrarea produselor?

Pretul transportului va fi urmatorul:
  • Pentru livrare pe teritoriul Romaniei tariful standard este 13,90 RON ( TVA inclus) + 3 RON ramburs (daca optati pentru aceasta modalitate de plata).
  • Daca achitati comanda cu cardul bancar, nu veti mai plati cei 3 RON pentru ramburs.
Pentru coletele trimise in strainatate, tariful se calculeaza in functie de zona de livrare selectata.

Cine imi livreaza comanda

Majoritatea comenzilor sunt livrate pe teritoriul Romaniei de firma de curierat Cargus. În unele situații puteți primi coletul livrat și de alți curieri agreați (Sameday sau DPD).

În străinătate livrăm exclusiv cu DPD.

In cat timp primesc comanda?

Daca ai plasat o comanda in intervalul luni-vineri aceasta va fi procesata in termen de 48h lucratoare, din momentul plasarii. Comenzile inregistrate vineri dupa ora 15:00, sau sambata si duminica vor fi procesate in prima zi lucratoare, in ordinea inregistrarii lor.

In perioada sarbatorilor si a campaniilor comerciale de tipul Black Friday, durata maxima de livrare a unei comenzi poate depasi cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

Toate comenzile achitate cu card bancar, vor fi procesate si livrate numai dupa confirmarea incasarii platii.

Pot comanda din strainatate?

Livram in peste 20 de tari din Europa. Lista tarilor in care facem livrari si tarifele aferente fiecarei tari pot fi vizualizate aici.

Comenzile internationale pot fi achitate doar cu cardul si vor fi expediate dupa incasarea platii.

In categoria produselor ce nu pot fi livrate international intra medicamentele eliberate fara prescriptie medicala – OTC.

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.

Produsul a fost adaugat in cos

Mesaje
meniu
Cosul meu