Facebook Pixel

Ghidul cumparatorului si Livrare

Livrare

  1. Cine imi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate pe teritoriul Romaniei de catre firma de curierat Cargus, iar in strainatate de catre firma de curierat DPD.

  1. Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie astfel:

  • 24h-48 h in orasul Bacau, doar daca produsele comandate sunt “in stoc” si nu este mentionat un alt termen de livrare
  • Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 1 - 5 zile.
  • Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate marti sau miercuri, in functie de ordinea procesarii comenzilor.
  • In perioada sarbatorilor si a campaniilor comerciale de tipul Black Friday, durata maxima de livrare a unei comenzi poate depasi cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat. 

Orice intarziere mai mare de intervalele comunicate mai sus nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

  1. Cat costa transportul?

Pretul* transportului va fi urmatorul:

  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful standard este de 14,90 lei (TVA inclus) + 3 lei ramburs (daca optati pentru plata ramburs).
  • Pentru livrarea comenzilor in strainatate, te rugam sa consulti lista tarilor in care facem livrari, dar si tariful acestora aici.
  1. Livrarea in strainatate

Livram in peste 20 de tari din Europa. Comenzile internationale vor fi expediate dupa confirmarea platii cu cardul si incasarea, de catre Salofarm SRL, a sumei aferente valorii comenzii.

Salofarm SRL nu expediaza in afara Romaniei comenzi cu plata ramburs. 

Produse din categoria OTC – medicamente eliberate fara prescriptie medicala, vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei si doar cu plata online.

Salofarm SRL nu expediaza comenzi  cu produse din categoria OTC cu plata ramburs.

Toate comenzile achitate cu cardul bancar, vor fi livrate numai dupa confirmarea platii si incasarea contravalorii comenzii.

  1. Cum urmaresc livrarea?

Daca te-ai inregistrat si ti-ai facut cont de client pe www.salofarm.ro poti sa urmaresti statusul comenzii tale in istoricul de comenzi.

  1. De ce nu am primit toate produsele comandate?

Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:

  • Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a verifica daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda produsul/produsele sa lipseasca din comanda ta.
  • Produsele comandate nu sunt momentan in stocul nostru. Atunci cand impachetam comanda ta, este posibil sa constatam ca un produs nu este disponibil. Un consultant Salofarm te va contacta sa iti comunice acest lucru, moment in care, poti opta pentru livrare intarziata la revenirea produsului in stoc sau livrarea comenzii fara produsul respectiv.
  • La cerere, o comanda poate fi livrata in mai multe transe si poate ajunge in perioade diferite. Unele produse pot fi in stoc atunci cand faci comanda, altele trebuie comandate la furnizor. Tu poti opta insa pentru primirea pachetului in etape. Astfel produsele aflate pe stoc vor ajunge in termenul mentionat in timp ce produsele ”La comanda” vor ajunge mai tarziu. In acest caz, costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de catre client.
  • Verifica pachetul in detaliu pentru a te asigura ca produsul lipsa nu este ratacit printre celelalte produse/ambalaje din colet
  • Daca ai comandat produse din categoria OTC, este posibil ca farmacistul nostru sa fi anulat comanda pentru acest tip de medicamente, daca informatiile completate de tine in formularul solicitat, ne arata o stare de sanatate ce nu permite o astfel de achizitie. Verifica emailul primit la livrarea comenzii.

Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la comenzi@salofarm.ro.

  1. Ce fac daca comanda mea nu ajunge in timpul estimat?

Comanda poate intarzia maxim 48 ore fata de timpul de livrare standard (1 - 5 zile) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces. In aceasta situatie, costul returului nu va fi suportat de catre SC Salofarm SRL, ci de catre client.

  1. Cum comand medicamente OTC?

Produsele OTC (Over The Counter) sunt medicamentele care se elibereaza fara prescriptie medicala, insa conform legii, pentru eliberarea online trebuie sa ne furnizezi anumite date personale si informatii despre starea de sanatate, in functie de care, farmacistul nostru va aproba sau va refuza comanda.

Formularul pentru eliberarea medicamentelor OTC se regaseste in contul clientului, precum si in pagina de finalizare a cosului de cumparaturi. Comanda cu medicamente OTC nu poate fi finalizata fara completarea acestui formular.

Informatiile necesare pentru eliberarea online a medicamentelor OTC inlocuiesc dialogul din farmacie dintre pacient si farmacist, astfel ca vom avea nevoie sa ne furnizezi informatii despre: varsta, greutate, inaltime, antecedente alergice etc. Farmacistul nostru va analiza informatiile din formular si in functie de acestea, poate solicita informatii suplimentare.

Comanda va fi procesata doar in momentul in care farmacistul va verifica achizitia. Farmacistul poate anula comanda daca informatiile despre starea de sanatate a clientului nu permit achizitia de medicamente OTC.

Daca plata s-a efectuat cu cardul si comanda cu medicamente OTC a fost anulata, toate sumele incasate vor fi returnate clientului, in maxim 14 zile.

Medicamentele OTC se achita cu card bancar, se livreaza doar pe teritoriul Romaniei si nu pot fi returnate.

  1. Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Poti sa optezi pentru plata cu cardul de credit/debit, pentru virament bancar sau pentru plata in numerar ramburs curierului.  Pentru plata ramburs vei plati o taxa de 3 lei, in plus fata de tariful standard de livrare. In cazul in care optezi pentru plata cu cardul, nu vei mai plati taxe in plus.

  1. Ce fac daca nu mai doresc un produs?

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului".

Daca doresti sa anulezi o comanda,  trimite mail la comenzi@salofarm.ro si precizeaza ca doresti sa  renunti la comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.

Produsele care pot fi returnate sunt doar cele din categoria parafarmaceuticelor ( non-pharma). Medicamentele din categoriile OTC si RX care se ridica din farmaciile Salofarm nu se pot returna!

Descarca formularul de retur aici.

Precizam ca acest formular de retur trebuie completat integral. Este un model si nu este obligatoriu.

Produsele se vor returna prin curier, la adresa: Str. 9 Mai nr. 25, Bacau, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care ne-ai comunicat decizia de retragere din contract.

Poti alege curierul sau ne puteti solicita sa iti trimitem noi curierul cu care colaboram, dar  te rugam sa tii cont ca in oricare dintre situatii, clientul va suporta toate cheltuielile de retur.

Clientul nu poate denunta unilateral (NU poate returna), in conditiile art.16, literele d)  e)  si f) din O.U.G. nr. 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (expl. produse cu ambalaj desigilat), produse care se pot degrada ori deteriora rapid, produse de lenjerie intima si produse de uz personal.

Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denuntarii unilaterale a contractului, intrucat, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid.

Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale (ambalajul original al produsului)  in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor dumneavoastra

Returnarea  produselor cumparate de pe site-ul www.salofarm.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data la care ai intrat in posesia comenzii, respectand urmatoarele conditii:

  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare. Produsele cosmetice trebuie sa fie sigilate.
  • Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul producatorului ), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului.
  • Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
  • Produsele sunt in termenul de valabilitate.
  • Produsele pentru copii: suzetele, tetinele, biberoanele, canutele, accesoriile pentru alimentatie (farfurii, castronele, tacamuri etc.) se pot returna doar in ambalajul original, sigilate.
  • Produsele pentru copii: scaunele auto de copii, carucioarele sau jucariile, se returneaza fie in ambalajele originale intacte, fara urme de utilizare, deterioarere, lovire. In cazul in care produsul a fost desfacut si se constata ca are piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat si toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului.
  • Incaltaminte: sabotii trebuie sa nu fie uzati pe talpa sau in interior, sa nu prezinte zgarieturi sau pete, sa aiba toate etichetele intacte si sa fie returnati in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului
  • Cosmetice si dermato-cosmetice: produsele cosmetice, dermato-cosmetice si de igiena si ingrijire personala care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur.
  • Accesorii: ochelarii de soare sau pentru citit trebuie sa fie returnati intacti, fara zgarieturi pe lentila sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in etuiul original, care este parte a produsului.
  • Aparatura, tehnica si dispozitive medicale: tensiometrele, glucometrele, nebulizatoarele, termometrele, cantarele, pernele/paturile electrice, sterilizatoarele, incalzitoarele, pompele de san etc. precum si dispozitivele ortopedice: carje, bastoane, cadre pasitoare, scaune, fotolii rulante etc se returneaza doar in ambalajele originale intacte si cu foliile de protectie de pe produs intacte. Orice defectiune de fabricatie, lipsa de piese semnalata de client face obiectul returului. Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor sau inlocuire a produsului, in cazul in care se ovoca garantia.
  • Ambalajele sunt considerate parte a produsului.

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare: este desigilat si/sau folosit.
  • Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste.
  • Nu se afla in ambalajul in care a fost achizitionat (ambalajul producatorului) sau ambalajul este deteriorat.
  • Produsul a fost desigilat (exceptie face aparatura medicala detaliata mai sus).
  • Nu face parte din categoria produselor returnabile.
  • Face parte din categoria de produse care, conform legii, nu pot fi returnate.

Produse care nu fac obiectul returului

In conformitate cu legea in vigoare, Salofarm isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi:

  • Medicamente, OTC-uri si suplimente: medicamentele, OTC-urile, suplimentele, si dispozitivele medicale autorizate de ANM, precum si produsele bio si naturiste (tincturi, extracte,ceaiuri, remedii naturiste, produse apicole, alimente pentru diabetici etc.) nu pot fi returnate
  • Produse alimentare pentru copii si adulti: produsele alimentare: formulele de lapte, cereale, piureuri, seminte, fainuri, miere etc nu pot fi returnate!
  • Sport si nutritie: produsele si suplimentele (proteine, batoane energizante, vitamine etc.) nu pot fi returnate.
  • Produse de lenjerie, imbracaminte care intra in contact cu mucoasele/pielea sau produse de uz personal: produsele de lenjerie intima, ciorapii, glezniere, genunchiere, cotiere, corsete abdominale etc. nu pot fi returnate.
  • Comenzile ridicate dintr-o farmacie Salofarm, nu pot fi returnate.

 

Un produs poate fi returnat doar daca ambalajul si produsul expediat sunt intacte (SC Salofarm SRL comercializeaza produse de uz personal, fapt pentru care constatarea eventualelor defecte/neconcordante se va realiza de catre client exclusiv prin inspectie vizuala detaliata la primirea coletului).

Produsele comandate vor fi returnate impreuna cu toate produsele promotionale/cadou cu care au fost insotite.

  1. Termene de returnare a banilor

Retur partial: In cazul in care returnati partial comanda, veti primi doar contravaloarea produselor returnate, fara a se returna si costul transportului, intr-un interval de pana la 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor. In acest caz, contravaloarea serviciului de transport initial al comenzii si toate cheltuielile de retur, cad exclusiv in sarcina clientului.

Retur total: In cazul in care returnati intreaga comanda, veti primi contravaloarea produselor din comanda si costul transportului achitat initial, intr-un interval de pana la 14 zile calendaristice de la data returului, receptia produselor si stabilirea ca produsele fac obiectul returnarii banilor.

Te rugam sa tii cont de faptul ca, in situatia in care returul s-a facut la cererea clientului,  toate cheltuielile de retur, vor fi suportate integral de acesta.

  1. Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat in ambalajul original impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.Costul returului fiind suportat de catre SC Salofarm SRL.

  1. Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, trimite e-mail pe adresa:  comenzi@salofarm.ro si precizeaza ca doresti sa i renunti la comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat de catre un reprezentat Salofarm pentru solutionare.

  1. Produse & Reduceri
  • Pot cumpara produse cu prescriptie de la medic?

Produsele farmaceutice cu prescriptie medicala (asa numitele RX-uri) se pot elibera doar in farmaciile din reteaua Salofarm, Bacau, Braila si Galati cu prescriptie medicala (reteta) de la medic. Pe site te poti interesa cu privire la disponibilitatea produselor si poti afla mai multe informatii despre medicamentele cu prescriptie care te intereseaza.

Ai posibilitatea de a incarca reteta pe site-ul: https://salofarm.ro/rezerva-ti-reteta-in-farmacii urmand sa ridici medicamentele  din cea mai apropiata farmacie Salofarm

Completezi datele necesare, incarci reteta si selectezi sa o trimiteti in farmacia Salofarm de unde doresti sa o ridici. Dupa trimiterea retetei, vei fi contactat de un farmacist Salofarm care iti va oferi toate informatiile necesare, si daca esti de acord, reteta va fi procesata. Cand ridici reteta din farmacie, va fi necesar sa ai la tine un act de identitate si, dupa caz, reteta in original (daca farmacistul va specifica acest lucru).

Daca nu reusesti sa incarci reteta, ne poti trimite o fotografie pe WhatsApp (0771 707659) sau email la retete@salofarm.ro si un farmacist te va contacta pentru detalii.

  • Cum verific daca un produs este in stoc?

Daca doresti sa cauti un produs anume, mergi in caseta de search din partea de sus a site-ului, tasteaza numele produsului si apasa tasta enter. Daca la statusul produsului tau scrie ”In stoc” atunci acesta poate fi comandat.

Actualizarea preturilor si a stocurilor se face la fiecare 24 ore. Preturile pot creste sau pot scadea, in functie de politica de pret a furnizorilor. Daca pretul si stocul nu sunt actualizate inaintea comenzii facute, iar dupa comanda acestea sufera modificari, ne rezervam dreptul de a anula comanda, caz in care cumparatorul va fi contactat de un reprezentant Salofarm.

SC Salofarm SRL nu garanteaza disponibilitatea stocurilor pentru toate produsele afisate.

In situatia in care in statusul produsului scrie La comanda sau Livrare in 5 zile sau Livrare in 10 zile inseamna ca acesta se afla in stocul producatorului. Poti insa adauga produsul in cos si cand va fi in stoc confirmi ca il doresti si va fi livrat. In acest caz livrarea comenzii va dura mai mult, in functie de disponibilitatea produsului in stocul producatorului

Datorita procesului automat de sincronizare a stocurilor si preturilor de pe site-ul www.salofarm.ro, pot aparea erori de pret la unele produse sau erori de stoc. Ne rezervam dreptul de a anula comenzi cu preturi mai mici decat pretul de achizitie de la furnizor a produselor.

  • Daca un produs nu este in stoc, cand revine?

Actualizam stocul cu regularitate iar atunci cand un produs nu este disponibil il primim in maxim 10 zile lucratoare, daca acesta se gaseste in stocul furnizorului. Chiar daca in momentul in care comanzi nu exista in stoc, poti adauga produsul in cos, confirmi ca il doresti imediat ce intra in stoc si, atunci cand va fi pe stoc, il livram la adresa de comanda.

  • Ce inseamna cand un produs are la status ,”La comanda”, “Livrare in 5 zile” sau “Livrare in 10 zile”?

Daca in statusul unui produs este afisat La comanda, Livrare in 10 zile sau Livrare in 5 zile inseamna ca acesta se afla in stocul producatorului. Poti comanda produsele care au acest status si le vei primi intr-o perioada mai mare de timp, intre 7 - 10 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea sa in stocul producatorului

  • Ce inseamna cand un produs este ”in stoc furnizor”?

Daca in statusul unui produs este afisat ”in stoc furnizor” inseamna ca acesta se afla in stocul furnizorului. Poti comanda produsele care au acest status si le vei primi intr-o perioada mai mare de timp, intre 5 -7 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea sa in stocul furnizorului..

  • Daca un produs nu este in stoc si nu apare nici ”La comanda” pot sa fac o cerere speciala sa il primesc?

Daca doresti sa comanzi un produs care nu apare pe www.salofarm.ro, poti sa trimiti e-mail la comenzi@salofarm.ro cu detalii despre produs.

Vom reveni cu informatii suplimentare in maxim 24 de ore.

  • Cum beneficiez de reduceri?

Reducerile sunt diferite de la o gama la alta. Produsele sau gamele de produse care, la un moment dat, sunt supuse anumitor politici comerciale sau campanii promotionale sunt marcate cu diferite etichete in functie de tipul de discount sau oferta promotionala care i se aplica.

Campaniile au valabilitate de timp limitata, iar pentru a beneficia de reducere trebuie sa te incadrezi in perioada campaniei.  In caz contrar vei beneficia de pretul intreg afisat pe site-ul www.salofarm.ro.

  • Reducerile sunt permanente?

Este foarte posibil ca produsul pe care astazi il poti cumpara cu un pret redus, maine sa poate fi achizitionat la pret intreg.

Acest lucru se datoreaza faptului ca reducerile nu sunt permanente si sunt valabile doar in perioada promotionala marcata pe site.

Pentru un produs comandat, care este la promotie dar nu este pe stoc, imediat ce produsul intra in stocul nostru vei putea beneficia de discount, daca te incadrezi in perioada de valabilitate a campaniei promotionale.

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.

Produsul a fost adaugat in cos

Mesaje
meniu
Cosul meu